Monday, 15 October 2012

Allocations...who's going where?

Once everyone was back from Jungle Camp and as many showered and rested as possible, it was time to reveal where all the Venturers had been allocated to for their first phase of projects. So, without further ado, here are the Alpha Groups for Phase 1 of Expedition 12K!


Alpha 1: Kindergarten, Kampung Terian
With Annabel & Lisa:
Dominic Sanders, Hong Kai Tan, Felice Majinul, Iona M Bate, Cornelie Glasbergen, Madeleine Newton, Philippine Eijsvoogel, Annebel Moolhuijsen, Sam Cooper, Matthew Herring, Emma Porter
 


 
Alpha 2: Gravity Water feed, Kampung Nuguh
With Simon, Natalie & John:
Laura Liebenberg, Kuan Jon Lee, Meghan Broadbent, Barnaby Williams, Catherine Skidmore, Thijs G Wessels, Boudewien Teeuwen, Kenly Jakly, Steffi Collaco, Jacob Dauncey
 

 

Alpha 3: Water tank construction, Danum Valley
With Angharad, Keval & Alex:
Alain Lifmann, Gemma Fox, Anna Court, Laura McDonald, Theily Peuji, Yin San Woo, James Grace, Dionne Annink, James McGeorge, Richard Macnair
 
 


Alpha 5: Dive/ trek, Mamutik/ Long Pasia
With Jayne & Erin:
Rebecca Powell, Veerle M Van Der Togt, Pei Yinn Lim, Freddie Sayer, Yie May Goh, Cosmo Sparshatt, Lara Pladet, Al Mahrum, Catriona Birley, Ruben J Van de Water





Alpha 6: Trek/ dive, Long Pasia/ Mamutik
With Joe, Andrew & Komal:
Stuart Joce, Elena Ciucci, Wang JenHor (Ben), Annmarie Kramer, Tom Boon, Eleanor Moroney (Lucy), Dewis Jarius, Dorien Van Linge, Sarah Cusack, Noah Cohen
 



 


52 comments:

Adam Ives said...

To gemma Fox ( Alpha 3: Water tank construction)

Hey my girl :)

I hope you are having a good time and still smiling.
Everything is good at this end and I have started buying your christmas presents already :)
Its good to see you have been given your first project, good luck with it baby.

I miss you so much,
I love you with all my heart. Talk to you soon xxxxxxxxxxx

Adam

Sarah McGeorge said...

To James McGeorge Alpha 3 Danum Valley

Hi James, hope you are ok. The blog has just come through with a photo of Alpha 3, what a fab lot you look! I am sure you are now settled into the routine of things on your first project. Cant wait to hear all about it, especially the fauna and flora you must be seeing. You can leave out the bits about bugs and leeches!
All well at home. It has turned pretty chilly but most days are bright and sunny, as it is today. Dad was at Carrog on Saturday and had a great day. Yesterday we had some friends of Peter's over for lunch, they are staying at Oddfellows for a week.
Anna is flying solo in her job as from today but went in this morning with an upset tim, not a good start. She is going to start applying for graduate training schemes. She likes the look of working for Diaggio who market lots of spirits, should suit her well! Dad and I went to a talk by Dan Snow last night, all about castles, it was very interesting.
Utd didn't play at the weekend as there was an England world cup qualifying game, they beat San Marino 5 nil.
All the animals are well and we are letting Suki in at night as instructed!
I am keeping an eye on your email account but no important messages to relay as yet.
Having a day in the study today, ably assisted by Ruby. Caught her trying to get down behind the drawers, not a good idea when you are not here to get her out!
Sending lots of love from us all
Mum xx

Nathalie Angenent said...

Voor Dorien van Linge, Alpha 6.

Hee lieve Dorien,
Het is zo gek op deze blog rond te kijken, jij duikt soms opeens op achterin een foto, daar sta je dan in je prachtige afritsbroek met je toch je leuke rode lieve sjaaltje op je hoofd. LOVE YOU. Echt leuk ook om te lezen wat jullie allemaal doen, denk dat de 'traditional bamboo stick dance' jou heel goed is afgegaan hihihi. Ben benieuwd of je er leuke mensen in je Alpha zitten, die begeleiders joe and alex zien er niet verkeerd uit op de foto's hihihihi. en fun dat er ook een natalie is... nou schattie, succes met avonturen beleven in de jungle, ik ga m'n werkkleren pakken en op naar de kerk. veel plezier lieverd, ik denk aan je en begin je al stiekem erg te missen!
Dikke kus, Nathalie

Anonymous said...

Dorien van Linge, Alpha 6

Haai lieve Do, als ik zo die blogs lees en de foto's bekijk lijkt het me duidelijk dat je het naar je zin hebt daar! ik vind het super knap dat je dit allemaal doet en ben mega jaloers op je haha, kon ik maar ruilen! nee lieve schat hier is ook alles prima, ik ga je binnenkort even eenuitgebreide brief schrijven met al mijn verhaaltjes enzo! lieverd, heel veel plezier en je hoort snel van me! Dikke kus Cacie

Anonymous said...

dorien van Linge Alpha 6
Is deze foto tijdens de trek genomen?
je ziet er nog patent uit:)

Charlotte Eijsvoogel said...

To: Philippine Eijsvoogel, alpha 1:

Heeee Pienie! Gaat het allemaal goed daar? Ziet er goed uit hoor op de pica's. Kindergarden dus?? Veel plezier!! Hier in NL alles rustig, missen jou wel hoor! Maarrrr Ju en ik hebben geboekt! We zijn er 25ste in de ochtend! x LAF JOEE Char

Anonymous said...

Lieve Bieb, wij zijn weer thuis!! Heeel stil en saai zonder jullie. Het is wel even wennen. Leuk we zagen de foto's op het blog en je ziet er goed uit!! Het is super om jullie op het blog te zien!! Je eerste project is een schoolje? Wat zal het veel indruk op je maken, we zijn heel benieuwd hoe je 1e jungletocht was volgens mij kwam het met bakken naar beneden, of viel het wel mee. Bij ons ligt de tuin helemaal vol met blad en de herfst is echt begonnen. Je begrijpt wat mijn taak is het aankomende weekend.... !!! Lieve schat, blog je snel weer, heel veel liefs van ons en maak er wat moois van.
We love you.. kus pap en mam

Jacqueline Fox said...

Message for Gemma Fox Raleigh Borneo 12k (alpha 3)
Hi Gemma I guess you will be well into your first venture in the rainforest now. I am guessing that it is pretty wet where you are and your poncho is getting a lot of use!! Hope you haven't gone mouldy yet!! I am keeping in touch with Adam he is gonna paint your room this week a lovely Foxy pink!,
Keep up the good work. Hope you manage to see some interesting wildlife and not just things that might want to eat you. Everybody back home enjoying seeing what your up to on the website. Lots of love Mum (Jackie Fox)

Anonymous said...

Dear Noah!
This trip just looks so wonderful! We know you are
excited to see and aid The Coral Triangle- how amazing!
Have a Ball, Be Safe.
Tons of Love,
Mom and Dad

Anonymous said...

Hi Jimmy,
Hope you are having a fantastic time out there :) Just thought would let you know that following you on here. Mum told me what you are up to, sounds good. Nothing much is happening here, just boring work. Make sure you take lots of photos, cant wait to see a pygmy elephant!!
Love Kate xxx

Anonymous said...

To Annebel Moolhuijsen Alpha 1 : Lieve Bieb, heb je al eerder berichtje gestuurd maar ben volgens mij vergeten je naam ervoor te plaatsen, natuurlijk niet zo slim van me. We kunnen niet wachten om weer nwe. foto's te zien en hoe je daar aan het werk bent.
Wij zijn nog even onze oogjes aan het open houden, vanochtend terug van Curacao... je weet hoe het voelt. Opblijven tot je omvalt. Het is hier wel heeel stil zonder jullie... even wennen hoor Bieb. Sip heeft wel je bed gevonden, Frederique heeft deze week voor haar gezorgd en ze was super relaxed toen we thuis kwamen. Gaan we dus vaker doen. Lieve schat, hou je haaks en heel veel plezier met iedereen van Alpha 1 !! We love you xxx Cees en Iris (ha ha)

Anonymous said...

Annie Court Raleigh 12k Alpha 3
Hi Annie
Sounds like you have been having even more rain than we have
Ran Cardiff, 1hr 44 again and enjoyed but missed you in support
Kess is fine and loving the warm house
Ser sends her love
and Richard says Hi and stick with it
Much love Mum xx

Robin Schel said...

To Annebel Moolhuijsen

Lieve An,

Wat leuk!! Je gaat met kindjes werken deze drie weken! Echt iets voor jou, dat vind je zeker heel erg leuk!
Dit was echt een leuke dag voor mij, ik heb je pakketje ontvangen, wat super lief van je!! Ik ben er echt heel erg blij mij! Haha, je had wel gelijk hoor...
Ik heb nog wat nieuws voor je, en je zal waarschijnlijk uit je dak gaan als je dit hoort, maar: MIJN VLUCHT NAAR CURACAO IS GEBOEKT!!! Ik ben er 21 December en ik sta voor jullie klaar op de 22e als jullie aankomen!! Ik heb er echt heel veel zin in!
Echt heel leuk om jou en je ouders en Joor te zien, en daarna nog even anderhalve week alleen met je te zijn!
Het ziet er uit dat je een hele leuke groep hebt in Alpha 1, en jij ziet er ook super uit! Geniet er van deze komende drie weken, ben jaloers hoor!!!

Ik hou van je!

XXXX Robin

Anonymous said...

Hello Cosmo Sparshatt!
12k Alpha 5
Saw the recent photos.
We are following your journey and send you love from Stephen,Pauline,Carys and Iolo x

Fiona said...

Message for Emma Porter-

Hello Emma,

Have just been having a wee look at the blog and looks like you are having a fab time. I hope it hasn't been too wet! It has been pouring here so if it is wet there just think at least it is warm. Craig wants to know if you have seen any orang-outangs yet?! I am not sure if you have a camera but if you do get some pictures of our tree loving friends for us to see when you get back. I am not sure how long it will take you to get this message, but it is Tuesday 16th as I write this. I saw wee James last night, he's brilliant getting really smiley and was enjoying playing with a cuddly giraffe with me. We are all good at this end, nothing too exciting happening but will keep you updated.
Hope you are having fun and please take care,

Love You
Fi

xxxxxx

Jonathan Grace said...

To Jamie Grace. Alpha 3

Hi Jamie, we've been following all the blogs and pictures on the website and it looks like you are all having a great time. Vettel won the Korean Grand Prix last weekend, Button was knocked out on the first lap and Hamilton only managed 10th. That now puts Vettel 6 points clear of Alonso with Hamilton way back in 4th.
Keep the pics coming.
Love, Dad

Tony van der Togt said...

To : Veerle vd Togt, 12 K alpha 5
Wat een leuke foto's allemaal, en af en toe een sms of verrassend mailbericht. We zijn reuze benieuwd hoe het je vergaat in de groep, en het valt ons op hoeveel Nederlandse namen we zien. Bevallen je spullen en oplader? Groeten van veel mensen maar vooral van opa, oma, Quintijn en Mw V. We volgen je op de voet; alle liefs! Pap Tony.

joris267 said...

to ruben v/d water alpha 5,

yo,
Ik zat net huiswerk te maken (tentamens over een week) en sushi te eten en beetje te dromen. Sushi is echt een mooi voorbeeld van hoe belachelijk we eigenlijk zijn, na honderden jaren vooruitgang hebben we tientallen manieren om shit te koken, warm te maken en warm te houden en dan betalen we ons blauw voor koude rijst met rauwe vis. Hoe zou dat in warme landen zijn, is de vis daar zoveel warmer dat de sushi daar daadwerkelijk anders smaakt (is hier echt focking koud nu) en toen vroeg ik me plotseling af hoe het eigenlijk met jouw ging? Ik zie namelijk we een leuke algemene blog maar die is volgens mij niet door jouw geschreven. ga je nog ergens een iets persoonlijker verhaal houden? of moet ik w88 met al mijn brandende vragen tot je terug bent? ben namelijk echt heel benieuwd in hoevere het gewoon een onvoorstelbaar lijp kamp is en in hoeverre iets heel anders?
de foto op de blog zag er iig heel goed uit! veel plezier en groetjes,
joris

Anonymous said...

hee lieve schat, wat zie je er mooi uit met je rode sjaaltje om je hoofd. Het ziet er allemaal indrukwekkend uit. Hoop dat je een leuke groep hebt en de trekking een avontuur is dat je niet snel vergeet. de 1e brief is onderweg en het schakeltje van je horloge x x en liefs van ons pap&mam

Anonymous said...

Dorien van Linge Alpha 6,
Hi lieve meis, zo leuk om je op de foto's te zien. We zijn super benieuwd hoe de trekking is. Zo te zien zijn jullie er helemaal klaar voor. heel veel geluk en plezier lieverd en we volgen je op het blog. Best vreemd zo zonder jou, geniet en pas goed op jezelf x x van ons P&M

Anonymous said...

Hè Pien, ziet er gaaf uit allemaal! Leuk team, dus dat moet goed komen met die crèche! Hier gaat alles priem. Alleen maar regen, maar daar heb jij begreep ik ook last van! Ik schrijf snel weer. Dikke kus van mama, ook namens P.

Teeuwen said...

To Boudewien Teeuwen Alpha 2

He bou!!
Wat gaaf!! Je begint met een waterleiding aanleggen!! Superr leuk!! Je groepje ziet er leuk uit!! Zagen al wat foto's van je voorbij komen toen je die nacht de jungle in ging. Volgens mij heb je het helemaal naar je zin!!
Hier thuis gaat alles goed, pap en mam lekker in italie! Zij konden geen berichtje op de blog zetten dus doe ik het namens hun;) Thuis lekkage en hele vriezer leeg moeten halen haha zonde van al dat lekkere eten!! Trek je het eten daar nog een beetje? Veel bonen en rijst of valt het mee? haha. Ook pork&beans en tonijn of heb jij wel lekkere snacks?
Ga lekker genieten daar en succes met de waterleiding!! Veel plezier met alle kleine kindjes die daar zijn en je bellenblaas! Ik hoop dat ze het leuk vinden!!
xxxxxxxxxxx love you
papa, mama, bar en kiek!!

ps. niet te bruin worden, hier regen en koud bah!!

Anonymous said...

Message for Thijs Wessels Alpha 2 Borneo
This is just a personal message with an answer from the dentist Thijs has been waiting for; please do not post it on the weblog!
Thijs, de beugel is ervoor om je kaken en kiezen beter op elkaar te laten aansluiten. Is medische reden. Kijk of je het ding toch niet met enig regelmaat in kan doen al is het maar een halve nacht. alle beetjes helpen.Succes en xx mam

Gemma said...

To: Lucy Moroney (Eleanor) Aplha 6

Hi Lucy!! Hope you are having a great time! I have been reading the blogs to see what you have been doing and it looks so fun! I hope you are settling in well and have made lots of new friends!
Hopefully you havent had too many horrible bugs annoying you too haha, good luck on your project anyway Loom!
We are missing you at home!! The orm is wondering where you are haha, love you loom!!(Al and El say hi too)
Lot of love from Gem xxxxxxx
Ps NUKNAK EEAK

Anonymous said...

To Elena Ciucci - Alpha 6
Hope you're having an ace time! Noticed you're gonna be trekking first thing, so you'll get this when your on trek maybe! I'm so jealous, looks excellent! Just remember to dig into the biscuits whenever you start feeling rough, it's a little piece of home when you need it! Enjoy the rest of your trip!

Anonymous said...

To Annebel Moolhuijsen Alpha 1

Lieve Bieb, lees net het berichtje van Robin op het blog, grappig he dat Robin er eerder is dan jij. Pap gaat proberen dagje of 2 eerder te vertrekken. Onze datum blijft gewoon de zaterdag. Spannend he? Ik ben nu helemaal home alone... pap is 2 dagen op reis. Helemaal geen kids en geen man alleen Sip onze trouwe vriend. Lieve Bieb, geniet ervan en tot horens xxx mam

Anonymous said...

Annebel moolhuijsen
GOD AN hahaha ik ben echt slim want ik snap helemaal niets van deze site. Ik ga zo even op mijn gemakje verder zoeken maar tot nu toe vooral verdwaald en verkeerd gedrukt en nu doe ik maar eventjes mijn voorgangers na en ik ga er vanuit dat jij daar in de verre rimboe(..? mhh) mijn berichtje krijgt! Ik vind t echt een raaaar idee dat ik zo met jou communiceer en jij niet je telefoontje in je hand hebt... Goed ann wat kan ik zeggen, ik kan nu wel 100 vragen stellen die met de volle zekerheid voorlopig onbeantwoord zullen blijven (dramatisch toch weer, ach..) maar ik hoop gewoon echt dat je het naar je zin hebt.. En je er zoveel van leert als mogelijk is! Ik vind het super jammer dat je er niet bent, ik heb namelijk weer heerlijke verhaaltjes, roddels etc! Dus als je terug bent wil ik graag een wijn avondje!!!! Verder heb ik mn eerste opdracht op het AMFI gewoon GEHAAALD! FUCK GOTIEEEEK !!!!! Ik mis je echt als ik dit typ:( Goed ik weet niet hoelang ik nog moet wachten, maar ik hooop dat de tijd vliegt!!
Dikke kussies meid en geef al je spirit en krachten en genieeeeet!!!! Dat is het enige wat ik je mee kan geven (daarna ben je in Nl jankend omdat je in NL bent.. KUT HIEEER, trouwens aalllleeen maar regen)
Heeeeeeeeeel veel kusjes! I love you (hoe verzend ik dit nu>>???? hahahah)

(oja dit is kiki dus)

Anonymous said...

To Barnaby Williams (Alpha 2)

Hi Barns,

HAPPY BIRTHDAY for Friday!!!!
Hope the camera is working well and can't wait to see the results;-) Toby will be enjoying the spoils of Gran & Grandad for a few days over half-term and I'm sure your absence will be noted at Jimmy-Spices.

Roo headed the Margaret Green walk last weekend and didn't eat anyone. At the end of the walk Toby was able to coax Roo over a seesaw and everyone was impressed.

We've all had colds and Dad even had a day off sick where he didn't touch his laptop!! We have amazing thunder, lightening and rain at the moment (remind you of anywhere?) and Roo has just rushed over to the door wanting the protection of the hall and his basket - poor Roo.

Love Mum, Dad, Toby and The Roo
OXO

Anonymous said...

Thijs Wessels 12K Alpha 2
Hey Thijs, wat zien al die foto's en verhalen er gaaf uit!! We kijken elke keer vol nieuwsgierigheid uit naar de volgende berichten. Anne, Pauline en ik waren het er helemaal over eens dat het aanleggen van die waterleidingen echt wat voor jou is: lekker in de weer met buizen en slangen en bedenken wat de handigste manier is om dit te aan te leggen! Hier is 't verder gewoon herfst, gaat iedereen naar school en werk en het regent. Niks bijzonders dus. Wel zijn we steeds maar met z'n 3-en thuis, want er is steeds iemand weg: als pap vrijdag thuis komt gaat Pauline weer naar Parijs! xx van ons allemaal mam

Teresa Cooper said...

Hey Sam - hope you are having loads of fun. We are just about managing without you but its hard. Keep getting in the way of the camera so we know you are still there and have not gone native. Miss you loads. M&D&R XX

Paul Fox said...

Message for Gemma Fox Alpha 3

Hello WW!
Datum Valley! Fantastic, hope you get to see lots of wildlife, including the Pygmy Elephant. I saw a Pygmy Granny yesterday, but I guess that's not the same!
Decorating going well, but the shade of pink is darker than we expected, but I guess you'll like it just as much as any other shade of pink! Adam has done the ceiling, and Mike the radiator, I have done the supervising!
Looking forward to hearing about your adventures when you return.
Popz

Anonymous said...

Philippine Eijsvoogel Alpha 1
PIENNN!!!! oke poging twee voor een bericht haha. snap hier natuurlijk weer helemaal niks van, vandaar dat je nu pas van me hoort!!(als dit wel goed gaat!) zie op de fotos dat je lekker loopt te shinen in je afritsbroek ILIKE! heb ook al een brief gemaakt, dus die zal ik snel op de post doen!!! gaat alles goed?? zag je gister op tv, moment of fame! hier gaat alles verder zn gangetje!
veel plezier nog, hoop snel wat van je te horen!!
xxxxxloveyou!!! xx jules

Tanja said...

Boudewien Teeuwen alpha 2
Lieve Bou, probeer vanuit Italië nogmaals iets op jullie bloq te zetten. Zagen gisteren hoe ze hier waterleiding aanleggen , ik denk dat jullie het beter kunnen. We hebben het weer heerlijk gehad hier, eigen olijfolie van onze bomenMorgen weer naar huis voor lustrum feest Lohc. Lieverd geniet enorm zagen al super foto van jou . Trots op je. Dikke kus mam en natuurlijk papxxxxxx

Anonymous said...

He lieve Biebs!!!
Hier is ie dan net terug uit een Alpenland!! Leuk om jou en je leuke groep af en toe te zien op de geposte foto's!! Ik kan me voorstellen dat je af en toe in je arm moet knijpen van de omgeving, natuur, vele culturen, mooie indrukken en lieve mensen om je heen. We gaan alles horen maar dan wel op een ander eiland if you know what I mean. Trouwens: congratulare met je 17 jarige draakmans Joris!!! Met hem gaat het ook heel goed in India en hij is daar nu voor de lokale bevolking toiletten aan het aanleggen!! Hem kennende maakt hij hopelijk voor de lokale bevolking niet zelf gebruik van het nieuwe systeem. Met Robin gaat ook alles goed en ik probeer iets eerder naar Curacao te gaan dus dan halen Robin en ik jullie op van Hato airport. Moet niet gekker worden maar eerst daar genieten want het blijfyt een unieke ervaring!! Hele dikke kus en we zijn trots op je!!!!!!!!!!!!!! Paps Cees

Anonymous said...

voor Lara Pladet:
lieve Laar,
Gaan we een volgende keer met zijn vijfen duiken? wat zou dat leuk zijn. Al denkt Marijn dat het niet nodig is, omdat er geen leukere vis is dan ...We ontvingen je brief met postzegel (!), ontzettend bedankt. Als het goed is, ligt er ook een brief voor jou op het postadres. cadeautje aan Tina gegeven. Ze ging helemaal blozen en was er erg blij mee. Ze vroeg me je hiervoor te bedanken. hele dikke kus, xx mama

Paul Fox said...

Message for Gemma Fox Alpha 3

Hello WW
Danum Valley, fantastic. Hope you get to see lots of wildlife, including the Pygmy Elephant. I saw a Pygmy Granny yesterday, but I don't think that counts!
Decorating going well, slightly darker shade of pink than we were expecting, but I guess you will like it as much as any other shade of pink!
Looking forward to hearing abou all you adventures.
Pops

Anonymous said...

Message to Annebel,
Hi lieve Annebel.... Wat ziet er allemaal geweldig uit! Het lijkt me helemaal super daar en hoe is het met de kindjes? Gefeliciteerd met je broer(tje)! Alweer 17.., gaat hard! Heb je het naar je zin? Aan het genieten? Al door je paracetamol heen :-))))) gaat je goed lieverd en tot ..... X Margit

Anonymous said...

For Dionne Annink

Hi Jon, omdat ons bericht van gisteren wellicht niet goed is doorgekomen nu de herkansing (of dubbel natuurlijk). Wat leuk om jouw brief te ontvangen en lezen dat je het zo naar je zin hebt! Komend weekend klimmen wij ook lekker ouderwets in de pen. De extra brief is uiteraard direct doorgestuurd naar de bijzonder blije geadresseerde. Lot en mama hebben een paar dagen Parijs onveilig gemaakt en zijn met een bijzonder trage Hispeed weer terug in NL. Ondertussen heeft Pien haar haar tot schouderlengte laten afknippen, met bijbehorende complimenten van iedereen en grote schrik bij haarzelf! Het blijft onwennig dat jij zover weg bent, en tegelijkertijd genieten dat je dit avontuur bent aangegaan: het is zo mooi om te zien en lezen hoe jullie je daar vermaken! Veel liefs en knuffels van ons 4-en, en high five van Brenner!

Anonymous said...

Lieve Bieb, gefeliciteerd met je broertje, normaal zitten we lekker aan de monchoutaart met kersenvulling en een bodem van bastognekoeken!! ha ha, echt niet leuk...een hele rare dag met allemaal berichtjes om ons te feliciteren met je broertje. Vanavond gaan we bij Wilma en Rene eten, dat is wel heel gezellig.
We zijn weer in afwachting van leuke beelden om je te zien, zal wel het weekend komen verwacht ik. Lieve schat hou je haaks en tot schrijfs. We love you dikke zoen mam

Robin Schel said...

To Annebel Moolhuijsen Alpha 1

Hee lief! Allereerst van harte gefeliciteerd met je broertje!! Dat gaan we in Curacao natuurlijk wel even voor hem vieren! Ik hoop dat je het super naar je zin hebt daar! Wel oneerlijk hoor, dat ik wel berichtjes naar jou kan sturen maar jij niet naar mij!! Ik hoop dat het ook goed met je gaat! Ik wilde je even snel een berichtje sturen om te laten weten dat ik aan je denk, en ik ga zometeen richting Witchita State in Kansas om morgen 2 hele belangrijke wedstrijden te spelen voor heeeel veel scouts!!! Ik heb afgelopen dinsdag echt heel erg goed gegooid!:)
Ik zal over een paar dagen even een berichtje sturen hoe het ging! Heel veel succes daar en vooral have fun! Ik mis je wel hoor... Maar we zien elkaar alweer bijna!!!!
Ik hou van je!!!

Robin

Anonymous said...

Anna Court Raleigh 12 delta 3
Hi Annie
Friday evening here, we have had no rain today!
Been to Gloucester, back to a crash on M5 and back to walk Kess - he is fine.
Hope you are settled in to your project and that things are being worked up.
Dry stone walling course this weekend so busy busy
Missing you loads and counting the days to Oz
Much love, always
Mum xx

Anonymous said...

Philippine Eijsvoogel Alpha 1

Pienieeee, oke poging nummer 3!!!! ik snap het allemaal niet hoor, maar dat betekend natuurlijk niet dat ik niet aan je denk!! hoe gaat het daar in de Jungle, heb je al een beetje lekker lopen bouwen!?? ik zag je wel shinen in je afritsbroek hoor op de foto!! I LIKE!!!!
hier gaat alles zn gangetje, regen en soms nog wat meer regen, je kent het wel. char en ik hebben net tickets geboekt!!! woehoee, er was namelijk even iets mis met de eerste boeking, maar we komen er echt aan! heb ook nog een brief gemaakt, die zal ik vandaag op de post doen!!!
veel plezier nog en ik hoop snel van je te horen!!!
LOVEYOU!!! xxx JULES

Anonymous said...

Philippine Eijsvoogel Alpha 1

PIENIEEEEE ik word hier helemaal niet goed van heb denk ik al 4 keer geprobeerd een berichtje achter te laten en het wil maar niet lukken en zo apatisch ben ik ook weer niet... maaar ik denk dus wel aan je!! gaat alles goed daar?? ben je al lekker aan het bouwen?
ik zag je wel shinen in je afritsbroek hoor op de foto, I LIKE!!!! hier gaat alles z'n gangetje! regen en af en toe nog wat meer regen en leren voor tentamens...
ik heb ook nog een brief gemaakt, dus die ga ik vandaag op de post doen!!
heel veel plezier nog en ik hoop snel wat van je te horen
LOVEYOU xxx JULES

Anonymous said...

To: Veerle vd Togt, alpha 5
Hee lieve Veer,
We zijn zo benieuwd hoe je het hebt gehad met duiken en nu op trek door de jungle. Ik kijk bijna iedere dag naar de blog, om te zien of er al wat nieuws van je is....nu een mooi en uitgebreid verhaal over alpha 2 , wat een bijzondere tijd hebben jullie daar in Borneo ! We hopen dat je heel erg geniet en het naar je zin hebt. Heb je veel mooie vissen gezien? Hier alles OK , lekker rommeltje natuurlijk in huis met de verbouwing vd keuken. Ik stuur je een brief met wat foto's van de verbouwing tot nu toe.......gisteravond erg gezellig gegeten bij JL en Henriette, veel groetjes ook van hen. Ik ben heel benieuwd of je al leuke foto's hebt gemaakt, en naar je ervaringen tot nu toe. Heb je het pakje/ brief al aangekregen? Het is zo gek dat wij een bericht voor jou kunnen achterlaten, maar jij niet naar ons.....nou meis, geniet ervan, tot schrijfs en vergeet niet een mooie foto te maken als je een oerang oetang ziet,:) :). Dikke knuffels , xxx mama

Hannah ER said...

Message for Becky Powell, Alpha 5

Hey babes!!

So sorry I have only just worked out how to do this. I hope you're having a fantastic time and that your birthday was amazing. I rang Hafsa that evening and we talked about you! And how we were getting ready for Pizza Express that time last year!

Anyway, love you lots. Say hi to the Sun Bears for me!

Haz-Baz xxxx

Peter Eijsvoogel said...

For philippine Eijsvoogel, Alpha 1

Hey Pieno, Dada hier. Ik ben zo jaloers op je en zou ook zo graag lekker door de Aziatische jungle crossen! Ben je al 'n beetje gewend? Al op je duim geslagen met de hamer? Ik zit al helemaal aan jullie trip naar Vietnam te denken - wat zou ik jullie graag vergezellen..... Jullie gaan vast zo ontzettend genieten. Als je weer bereik hebt, moeten maar ff overleggen over het boeken van jouw ticket naar Hanoi. Hier alles z'n gangetje, behalve dat het te stil is zonder jou!!! Miss you, baby! Tot gauw! Hou je haaks! XXX, P

Paul Hopley said...

Message For Sarah Cusack Alpha 6
Hi Goregous I hope youre having lots of fun and the treking is more pleasure than pain.
Ive had a weekend or work, warhouse raves and Sunday Roast, plus a massive tearfest with Sam and Paula over Extreme makover-home edition LOL!!
Im doing good when im busy but when I'm not i miss you. I dream about you a lot, I just wish I could pluck you out of my dreams and hold you for real.
Good luck with the diving, Im super jealous!!
Love you lots
Paul XXXX

Anonymous said...

Message for Philippine Eijsvoogel Alpha 1

LIEVEEEEEEEE PIENJAAAAAAA

overleef je de rimboe? al leeggezogen door alle bloedzuigers en onder de bulten van alle beesten? ja? leef je nog? werk je je in het zweet voor de kindjes? hoe zijn de mensen? nieuwe vrienden voor het leven gemaakt? of toevallig een potentiele tegengekomen?! jaja je bent pas even weg, maar we hebben nu al teveel gemist.. beter dat je een dagboek gaat bijhouden, want we willen ALLES horen!!!
Hier is het namelijk maar saai, regen en leren.. Zitten nu heerlijk saampjes in de bieb. (stiekem vermaken we ons priiiima in ons leven nu, op deze week leren na hehe maar daar volgt nog wel een privebericht over) Hopen heeeeeeel snel wat van je te horen, we missen je!!!!

lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefs en knuffels XXXXXXX
Daan en Nien

Anonymous said...

To Annebel Moolhuijsen Alpha 1.
He lieve biebs,
Goh alleen maar een smsje 7 oktober nadat je veilig geland was!! Op de foto's zien we dat je helemaal te gek hebt maar we wachten met smart op nieuws op de bloq van jouw groepje Alpha 1!! Er staat dat het in aantocht is dus hebben we nog even geduld maar niet te lang hoor. Alles hier goed en mams en ik zijn beide erg druk. Aankomend weekend naar warschau tot dinsdag en daar dan ook Maciek bezoeken dus leuk dat mams het ook een keer ziet waar ik mee bezig ben. Verder druk met Curacao verhaal etc etc.
Lievers ik ga lekker fietsen en heeeeeeeeeeele dikke kus van paps en uiteraard mams. Zet em op he en wat zul je onder de indruk zijn van de mensen en de natuur. Maak veel foto's hoor!!!

Anonymous said...

Elena Ciucci Alpha 6

Happy Birthday! hope its going all good! :D

Robin Schel said...

To Annebel Moolhuijsen Aplha 1

Hee lief! Allereerst, gefeliciteerd he, we hebben vandaag 10 maandjes!:) En over 2 maandjes zien we elkaar!! Ik hoop dat je het naar je zin hebt met de kindjes, vast wel!!
Er komt binnenkort een verhaaltje over hoe jouw groepje het heeft op het blog te staan dus ben daar heeeeel nieuwsgierig naar!
Afgelopen weekend heb ik 1 inning gegooid, ging wel goed, want ik was de enige die wel goed gooide...
Vandaag hadden we een wedstrijd tegen de andere Nederlandse jongens, en veel werpers hadden het moeilijk. Maar ik niet gelukkig! Heb 4 innings gegooid zonder punt of honkslag tegen! En ik gooide 86-88 Mile per uur vandaag! Echt heel erg chill dus! Dit is de laatste week van dit oefenseizoen dus heb denk ik nog 1 wedstrijd om mezelf te bewijzen om een starter te worden in het seizoen volgend jaar. Gaat lukken!! Na volgende week gaat het zwaar worden, elke dag de sportschool in en heeeeel erg veel rennen! En geen bal gooien:(
Maar gelukkig is het alweer bijna 5 november en dan kan ik je pakketje openmaken!!! Haha!:)
Haha, ik ben benieuwd wanneer ik je kan spreken, ik denk ongeveer zondag over een weekje? We zien wel!! Het gaat goed met me, en ook met jou hoop ik! Vast wel, lijkt me hardstikke leuk wat je daar aan het doen bent!!
Ik hou van je!

XXXX Robin

Anonymous said...

ELENA CIUCCI 12K DELTA 6

HAPPY BIRTHDAY 18 today ,hope you have a great day ,and they dont work you too hard on your birthday , christie larissa and grandma send there love ,dont forget to put up your banner lol,cant wait to see some pics,i look every day ,looks great the other groups are having a good time,i will be thinking about you all day happy birthday too you ,happy birthday too you, happy birthday dear elena ,happy birthday to you ,lots of love mum and dad xxxxxxxxx